Rainy

Oklarare bilder får man leta efter... Men det var allt jag tog idag. Har varit en väldigt bra tisdag trots att den avslutades med regn. Jag och Lise har bestämt att testa lite nya ställen här i Lafayette och först ut var den indiska restaurangen jag tjatat om. Har nämligen sett när jag kört förbi där att det stått att dem har lunchbuffé. Alltså SÅ gott det var, och billigt också! Hade kunnat käka där varenda dag. Däremot när det är buffé är det svårt att sluta käka.

 

Har sedan kollat Alex baseballmatch och har nu lagt barnen. Har ju berättat för er att jag varje kväll berättar en historia ur mitt liv för Julia. Nu har även Alex börjat lyssna och det är rätt mysig sak att göra innan dem går och lägger sig. Så tips till er au pairer eller blivande au pairer! Idag berättade jag om när jag skulle locka håret men locktången fastnade och det slutade med att pappa fick såga bort den.... Haha. Nu ska jag boka lite biljetter, till vart berättar jag sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0