Brunett

Igår fick jag lite panik på mitt hår så köpte hem färg för att få bort det orangea (som jag kämpat med i ett halvår typ). Blev däremot inte alls bra så idag fick det bli en tripp till frisören som styrde upp det ordentligt. ÄNTLIGEN känner jag mig nöjd med mitt hår. Har inte varit det sen jag försökte mig på en ombre, haha.

 

Fredagen har varit bra i alle fall! Blev som sagt en tripp till frisören, sen in till Walnut Creek för att köpa parfym, hem och ha birthday partaj för Alex och ikväll har jag hängt i Walnut Creek med min danska Sofie, go tjej det där alltså. Hörs imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefina blev det, du passar i brunt :)

Svar: Tack så mycket :D
usanni.blogg.se

2013-05-18 @ 11:22:22
URL: http://sofiasfoto.webblogg.se
Postat av: Bjassen

Alltsa ditt har Anni.. GAAAH Ge mig?! så jävla tjockt, lång o fint! Jag dör avundsjuksdöden!

Roligt om jag ba nästa gång vi ses "Anni blunda! har en present!!" o nar du blundar sa klipper jag av hela håret! LOL! Du ba "oh du, typiskt dig!!" så skrattar vi gott hela kvällen åt att du är så lättlurad och så korthårig!


Svar: HAHA!! Så tar vi mitt hår och gör det till en mössa som vi ger Timo i julklapp!
usanni.blogg.se

2013-05-20 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0