New love

Mitt shoppingsug slutar inte alltså. Bestämde mig denna helg för att det var okej att använda sparkontot att shoppa på. Som tur är i princip det ända jag hittade denna kjol. Fick med mig två armband och en parfym också förresten, men i klädväg var det kjolen/shortsen det ända. Är ju egentligen shorts men ser ut som en kjol framifrån och har sett den lite överallt och varit sugen på en!
 
Det blev en sväng in till San Francisco idag med Martine och Felicia. Vi åkte till Dolorespark för picknick med några andra. Väldigt mysig söndag har det varit, och är nu redo för en ny vecka. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snygg!! 👍😘

2013-05-20 @ 10:55:24
Postat av: Mode-bjassen

Skitsnygga!!!!

2013-05-20 @ 19:53:24
Postat av: Anonym

kan inte du göra en videoblogg? :) hade varit kul!

Svar: Absolut! Ska försöka få ihop en i veckan :) Kram
usanni.blogg.se

2013-05-20 @ 23:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0