Söndag

I söndags blev det som sagt en roadtrip till Santa Cruz med mina bruds från trainingschool. Började morgonen med att hyra bil på SFO. Hyrde på FOX, så tips för er som inte är 21 eller över, kan ju vara lite problem annars. Men det gick bra och bil fick vi. Sa att vi ville ha den billigaste så hade inte räknat med något vrålåk direkt men fick en riktigt bra bil!
 
Däremot hände det en sån sjuk obehaglig sak när vi körde. Jag körde första sträckan och när vi kör på motorvägen så börjar en bil framför mig sakta in. Då saktar jag också in och slänger automatiskt en blick i backspegeln. Då ser jag en bil komma i alldeles för hög hastighet mot oss och tänker att den kommer aldrig hinna att stanna. Då väjar den istället och kör på vägrenen för att sedan börja snurra runt, inte volta utan så att bilens nos är åt fel håll på motorvägen. Jag fick inte fram ett ord. Som tur hände inget utan bilarna bakom den hann stanna men det var så fruktansvärt att se. Jag kunde inte köra mer sen för var helt skräckslagen. Där märker man hur viktigt det är att hålla avstånd till den framför och inte köra för fort alltså. 
 
I alle fall! Efter denna händelse kändes fallskärmshoppning som ingenting, haha. Nej men fram kom vi och det läskigaste var precis när man skulle hoppa ut, och man satt med benen ut ur planet. Grym känsla däremot! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0