One Republic

Sådär då var barnen i sängs. Kollade på film ikväll och den var verkligen urdålig. Sämst filmen jag någonsin sett. Men dem gillade den så det var ju bra :) Imorgon är det söndag och jag är ledig som alltid på söndagar, därför ska vi in till San Fran för att se...... ONE REPUBLIC!!! Därav alla One Republic citat ovan. Sjukt peppad. Även Goo goo dolls, Walk off the earth, Plain White T's (gör den Hey there Delilah) ska uppträda.
 
Annars såg jag precis att swefilmer hade fått upp Idol avsnittet som var i fredags. Är ju alltid några dagar efter men har lyckats att undvika att se vem som åkte ut. Mina favoriter är Kevin, Gabriel, Jens och George. Tror aldrig jag har varit såhär insatt i idol som detta året, förutom det året Darin var med, herrejisses, det var tider det. PuzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0