Slutspurten

Första gången jag var inne i San Francisco!
 
Kom ihåg precis veckorna innan jag åkte hit. Hur jag njöt av varenda sekund! Bara att vara hemma och äta middag med familjen blev plötsligt något av det bästa jag visste. Man uppskattar allt så mycket mer när man vet om att det snart är slut. Med detta sagt har jag nu valt mitt hemresedatum! Hur sjukt är inte det? Snart har jag varit här hela mitt au pair år (okej, några månader kvar har jag). 
 
Herregud vilken berg- och dalbana detta år har varit men skulle aldrig i hela mitt liv vilja ha detta ogjort. Så mycket jag gjort, sett, upplevt och lärt mig hade jag aldrig gjort om jag inte vågat åka hit. Är redan så otroligt stolt över mig själv och när jag landar i Göteborg i januari kommer jag att vara överlycklig att jag klarade det. 
 
Men än är det inte slut och innan jag åker hem kommer pappa, Adam och Filip på besök, det är Halloween, thanksgiving och jag åker även en vecka till Boston för att se hur Issen har det! Ska bli så roligt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0