Sunday

Är så trött så att ögonen går i kors just nu men tänkte att jag kunde slänga upp lite bilder innan jag somnar. Åkte in tidigt till San Francisco idag för att gå på au pair möte. Alla au pairer i Culture Care som är i San Francisco området hade scavenge hunt. För er som inte vet vad det är kan ni läsa här. Kom dit och hittade som tur Maja så hängde på dem.
 
Efter det så gick vi och käkade lunch på ett mysigt ställe som jag spanat in tidigare men aldrig gått dit. Sedan drog jag och Maja oss mot konserten vi skulle gå på! SÅ kul. Först började Zara Larsson (den svenska tjejen som sjunger bla denna låt), sedan bland annat Fifth Harmony och tillslut Cher Lloyd! Vilken söndag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0