Boston baby


Då var man framme i Boston! Var tog den sista veckan vägen? Sa hejdå till min värdfamilj imorse och det var jobbigt.... Har även sagt hejdå till mina vänner i San Fran :( 

Förstår inte att mitt au pair år är i princip ett avslutat kapitel. Ett år? Fattar ni hur lång tid det är? Ett år av lycka, slit, nya vänskaper och ett extra hem för livet :) Så glad över att jag gjorde detta och sjukt stolt över att jag faktiskt fixade det. Känns som jag klarar vad som helst nu. 

Men än är det inte riktigt över! Har 10 dagar i Boston framför mig med Issen. Som jag saknat denna människa och äntligen ligger jag här i sängen jämte henne. Jetlagen är lite jobbig dock men tar väl bara några dagar så är jag inställd på rätt tidszon! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0