Favorit hak

Hej TISDAG! Befinner mig på starbucks för lite skypedejts. Tog med mig lunch hit hemifrån i och med att varenda krona rök i helgen. Förstår inte er som lyckas spara pengar från lönen. Får lön på fredagar och på söndag när jag kollar kontot brukar jag ha ca 10-20 dollar, haha. Men i och med att jag hade missförstått hur många vi skulle bli igår på barbecuen och köpte mat för 3 familjer när det bara kom 2 kompisar till min värdmamma har vi leftovers för hela veckan så känns lugnt.
 
Kul med alla kommentarer förresten. Alltid lika uppskattat! Tänk i sommar alltså när jag har både Lollen och Malin här, kommer bli så grymt! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fan va jag längtar. Är bara 2 månader kvar :))

2013-04-24 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0