Onsdag

Barnen har springbreak just nu så jobbar hela dagarna i princip. Så idag tog jag och Julia och käkade lunchen utomhus i solen. Hon har något för bugs så vill alltid leta upp olika skalbaggar och samla på dem. Så idag höll vi på med det i 1, 5 h. Berättade för henne att jag inte ville hålla dem för var aningen rädd för dem, då svara hon "Det är okej, det var jag också när jag var liten", haha.
 
När jag slutat kände jag att jag var tvungen att komma iväg lite så åkte in till Walnut Creek med datorn och satte mig inne på Barnes & Nobels. Så här har jag hamnat och väntar på att bion ska börja. Yes, ska gå ensam, haha! Alla var upptagna men har haft en värdelös dag idag så jag orkade inte vara kvar i huset så var tvungen att göra något. Puss

Kommentarer
Postat av: Bjassen

Haha fy fanken vad vidrigt!!!

Svar:
usanni.blogg.se

2013-04-04 @ 13:30:49
Postat av: Lovisa

Helt rätt att ta lite egen tid framför bioduken, det är du värd:) Bamsekram på dig!<3

Svar:
usanni.blogg.se

2013-04-04 @ 13:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0