Hungry

Flygningen hem igår gick jättesmidigt! Sov dem första 2 timmarna, resten läste jag lite i körkortsboken (hade teorin idag och klara det, yeeej), lyssnade på musik och kollade lite bilder från resan. Däckade så fort jag kom hem. Skypeade med Malin en snabbis sen när jag vaknade och hon berättade att hon hade fått saker stulna från sin resväska, i princip allt hon köpt från VS hade blivit stulet, idioter! Så tips för er som reser är att skaffa lås på resväskan.
 
Förövrigt dör jag av hunger så nu ska jag ner och köpa grejer till tacos och vränga i mig! CIAO!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så tråkigt för Malin !!! Ett annat tips är att packa alltman är rädd om och köpt nytt, i ett handbagage. Jag brukar alltid ha en liten resväska som handbagage, proppad med de kläder man är extra rädd om. ❤️puss gums❤

2013-08-23 @ 12:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0