Friday night

Sådär då var snart denna fredagen förbi. Idag har det inte varit någon vidare dag och jag har varit på konstigt humör hela dagen. Sen läste jag det här inlägget och då brast det, saknar mina bröder! Har känt att allt jag vill göra är att vara hemma och ha fredagsmys. Tror att fredagarna kommer bli dem jobbigaste dagarna och saknar verkligen fredagskänslan man har hemma. Ni vet när det lagas god mat, kollar någon bra film, äter godis, ja det där kommer jag verkligen att sakna här.
 
Ser fram emot att lära känna lite fler människor här också så man får något att göra om helgerna. På söndag ska jag in till San Francisco och träffa Sofie och Frida vilket ska bli riktigt kul! Då firar vi att vi klarat en månad i USA. Puss

Kommentarer
Postat av: Mor

Men lilla gumman...så här kommer det vara, att det går upp och ner. Skillnaden blir att down perioderna kommer komma mer sällan. Vi saknar dig galet mkt, men jag är tacksam för fb, Skype, viber och din fina blogg. Älskar dig höna❤🐓

Svar: Älskar dig <3
usanni.blogg.se

2013-02-09 @ 08:50:23
Postat av: jennifer

härliga bilder!
coolt att bo i USA! :)

2013-02-09 @ 11:08:37
URL: http://nattstad.se/squats
Postat av: Anni(ka)

Heeej fina Anni! Du är så duktig, klok och cool som klarar detta. Kämpa på när det är jobbigt med hemlängtan, och gör massa roliga saker som man bara kan göra i USA (för vips så är du hemma igen!). Förresten så gjorde jag pannkakorna till frukost idag :) Väldigt gott, men det var kanske för att jag smälte mjölkchoklad på... Till och med Criss uppskattade dem, och tycker aldrig att vi ska göra vanliga pannkakor igen haha! Stor kram från Norge!

Svar: Hej finis! Tack för peppet, känns skönt att höra när man är aningen nere! Vissa dagar är verkligen downdagar och sen blir det bättre, ja det går verkligen upp och ner. Men antar att det är så framför allt nu i början innan man kommit in i allting ordentligt!Haha kul att du testade dem. Jag var också aningen skeptiskt eftersom det stod att man bara skulle ha i en banan och ett ägg, lät ingen vidare, men håller med dig, det mesta hänger ju helt klart på toppingen ;) Tack igen och hoppas allt går bra för dig i Norge! Puss <3
usanni.blogg.se

2013-02-09 @ 12:35:30
Postat av: emma

Fin blogg!

Svar: Tack :)
usanni.blogg.se

2013-02-09 @ 15:57:58
URL: http://emmasblogg.blogg.se
Postat av: Hanna

fin blogg!
allt bra? :)

2013-02-09 @ 16:35:21
URL: http://hannaisberg.blogg.se
Postat av: Sofia

härliga bilder :D

Svar:
usanni.blogg.se

2013-02-09 @ 16:49:20
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0