Live from Starbucks

Känner mig som en tvättäkta bloggare förtillfället. Sitter på starbucks (utomhus med solen i fejjan) med en kaffe på ena sidan och datorn i knäet. Livet. Idag har jag en bra dag och det så himla skönt för fy fan vad jag mådde i lördags. Trodde helt seriöst att jag skulle behöva åka in till läkaren. Om jag hade varit hemma hade jag legat mig i soffan där nere och upprepat "jag kommer nog dö, ja jag kommer nog dö". 
 
Men istället bet jag ihop (och skickade sms till mamma istället där stod "jag tror jag dör")  och idag är jag friiisk! Det firar jag med en fika på Starbucks! Puss
 
Om någon läser detta nu och vill skypea kan jag en timme framåt! Puss

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja, det var skönt att du bet ihop och endast messade mig ca 10 ggr om att du skulle dö!! 😉Kändes så lugnt och tryggt! Puss / din moder ❤❤

Svar: <3 <3 <3 <3
usanni.blogg.se

2013-02-04 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0