Mornin'

Godmorgon på er! Har fått iväg barnen till skolan och nu sitter jag här iför i mina träningskläder. Men har inte kommit mycket längre, har istället fått i mig en påse med nötter. Herrejisses jag undrar hur detta kommer att sluta! Ska möta upp Johanna snart och efter det ska jag handla.
 
Idag åker även Claudia hem vilket är tråkigt då hon hjälpt till väldigt mycket, även varit min personliga guide. Fick upp lite bilder på facebook också men det är så himla tråkigt för kvalitén blir SÄMST! Men inte mycket att göra åt. Hörs ikväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia bristedt

Du är så modig anni! Hoppas allt är bra, följer bloggen troget, du är grym på att skriva :D puss

2013-01-30 @ 19:27:33
URL: http://sofejas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0