Sallad

Då var denna lördag över och jag har lagt barnen ensam ikväll. Gick bra vilket var skönt. Idag har jag annars lagat lite mac & cheese för första gången och sedan gjorde jag en egen kycklingsallad till mig själv. Ska ge er BÄSTA tipset på sallader. Alltså jag kan tänka mig leva på det, och då är jag vanligtvis sån som föredrar skräpmat.
 
Men här har ni nyckeln till det hela: getost! Alltså det är så gott att det går inte att förklara. Man måste äta det för att förstå. Sen stekte jag kyckling och kryddade det svinstarkt, i med lite pecannötter och då bladspenat till. Slängde i lite andra saker som fanns och vräkte i mig det. Ja, så händelserik har denna lördag varit! Imorgon ska bli roligare, en heldag på gatorna i San Francisco! Räkna med bilder. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är världens finaste unge ❤

2013-01-27 @ 08:03:50
Postat av: Anonym

Grym blogg! Hur fungerar det med mat och så? Äter du med familjen eller får du laga själv?

2013-01-27 @ 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0