Thursday

Kul rubriker jag kommer på! Men idag är det tåååsdag som fölket skulle sagt hemma. Eller inte riktigt kanske. Men yes, torsdag idag och FREDAG imorgon. Denna vecka har däremot gått i slowmotion och jag verkar inte vara den enda som tycker det. Men snart helg och imorgon blire bio.
 
Träffade Lise idag för en frozen yoghurt. Skulle kunna äta det till frukost, lunch och middag. Jag är förresten så otroligt glad att jag gör denna resa för vilka vänner man får genom den! Så jävla värt. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vad det jag sa?:) Vänner för livet :)

Svar: Helt sant! :)
usanni.blogg.se

2013-05-09 @ 22:09:12
Postat av: Jennie

Från mig såklart;)

2013-05-09 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0