Valborg

Igår var det valborg! Blev en grym dag trots att jag blev lite deppig när jag såg alla härliga bilder hemifrån vid lunchen. Förra året var jag i Lund med ett gäng kompisar och det var troligtvis den roligaste valborgen jag varit med om. Men detta året blev bra det med! Parkhäng med sushi och jordgubbar på dagen med Lise och på kvällen träffades vi ett gäng au pairer för grille på stranden med San Francisco i bakgrunden.
 
Tog med mig kameran men när jag kom hem och skulle lägga in dem i datorn hade jag inte haft minneskortet i, så tyvärr har jag inte mycket mer att bjuda på än bilder ovan från Johannas instagram. Annars är denna vecka som de flesta andra. Eller barnens farmor är förresten här. Kan inte låta bli att flabba ibland alltså, jag vet inte riktigt vad jag får för mig ibland. När hon var påväg ner för trappan med sin resväska så säger min värdmamma "Gramma is here", varpå jag svarar "Gramma is in thaaa house", hahaha. Direkt efter jag sagt det kom jag på att det kanske inte var det bästa första intrycket.... Men men, vi klickar rätt bra faktiskt och har mycket att prata om! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0