Att bo i Los Angeles, New York och Las Vegas

Tänkte att jag kunde tipsa lite om ställen att bo på om man ska ut och resa. Vi kan börja med LA! Jag har varit där två gånger varav första jag bodde hos min kompis Emma! Andra gången åkte jag dit med två kompisar och bodde på hotell. Vi var där vid 4th of july helgen och var ute lite sent med att hitta boende, minns jag rätt att vi satte oss dagen innan? Haha. Bokade i alle fall ett hotell som heter Hotel Angeleno. Kan verkligen rekommendera detta. Har WIFI, parkering och läget är riktigt bra då det ligger hyffsat nära till allt. Om man vill gå för något lite billigare så har jag hört att hostellet banana bungalow ska vara bra!
 
I Las Vegas bodde jag och Johanna på ett hotell som heter Hilton Grand Vacations Suites at the Flamingo. Finns massor med hotell här och dem flesta verkar ok men kan rekommendera detta. Roligt poolparty jämte och fräscha rum. Lite dyrare då vi körde all in på svit men man annars var priset ok! Hade WIFI. 
 
I New York bodde vi på Hotel Pennsylvania, precis mittemot ligger Madison Square Garden. Väldigt bra läge och grymt pris! Rummen var små men helt klart värt det för priset. Va rändå hyffsat fräscht men har helt klart bott på finare men funkar då vi inte spenderade så mycket tid på rummet :) WIFI ingick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0