Dessa jävlar spindlar

Nästan ett år sedan jag och denna snygging hängde i Stockholm och kollade SHM, så grym helg. 
 
Kommer ni ihåg att jag skrev detta inlägget för inte så länge sedan? Avslutade inlägget om spindlar med: Tänk er den paniken att missa den och man inte vart den befinner sig i sängen?. Detta var precis vad som hände mig. Skulle sätta på mig pyjamasen och ut trillar en spindel och ner bland täcket och nu är den försvunnen. Så ni ligger jag här och rycker till varannan minut...
 
Dagen har varit bra! Har jobbat till sju och efter det snackade jag med Issen i telefon. Saknar henne verkligen! Nu ska jag kolla lite bloggar innan jag sover. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

så jävla snygg anni!!!!

Svar: Puss!
usanni.blogg.se

2013-11-13 @ 07:42:32
Postat av: Mamma

Så härliga minnen 😃

2013-11-13 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0