Good days

Då var det söndag som betyder ledigt! Underbart. Har inlett morgonen med att sitta i sängen och äta kinapuffar, skulle inte kunna tänka mig en bättre start idag. Min vecka har varit jättebra! Ellen bjöd på mat en kväll som 20-års present, satt kvar till stägning, haha! Riktigt kul kväll :) Sen har jag varit med Maja ute och käkat och även en tripp till IKEA! På bilden är det tröjan jag fick av henne, haha, love it.
 
Det bästa med att bo här är att det finns så mycket att göra. I fredags efter jobbet ville jag och Ellen hitta på något och såg då att colleget jag spelar fotboll på, hade en amerikanskfotbollsmatch, så vi drog dit och hejade. Verkligen exakt så jag föreställt mig USA. Sjukt kul! Blir även mer och mer sugen på att gå på college..... Frågan är om man skulle klara ett år (eller mer) till iväg, men samtidigt kommer man ju hem under sommar och vinter. Tåls att tänka på. Nu ska jag läsa blöggar, puzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0