One of those days

Hej! Denna dagen har varit skit. Utan anledning egentligen. Vaknade upp och var DÖD, trots att jag somnade runt halv 11? Har fortsatt hela dagen att vara trött och nu sista timmarna innan jag slutade höll jag på att somna. Igår blev det först häng inne i WC med Ellen, följt av bio med Maja. Grym söndag. Filmen vi såg var about time och den är lätt en av dem bästa filmerna jag sett. Skaparen av Love Actually och Notting Hill <3
 
Förövrigt har sparandet för en iPad börjat för mig nu. Tänkte köpa den till mig själv som en present för jag klarade detta året. Är inte klar riktigt än i och för sig, hehe. Men veckorna innan jag åker hem blir det en! Frågan är bara vilken? Den vita airen lutar det mot för tillfället. Någon som har någon erfarenhet som kan hjälpa mig? PlZz.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0