Weekend

Då var jag äntligen vid liv igen. Trodde jag höll på att dö av feber ett tag men sen plötsligt blev det bättre. Så är det alltid när jag är sjuk, tror inte att jag någonsin kommer bli frisk. Är fortfarande lite förkyld men ingen feber i alle fall :)
 
Så helgen då! Fredagen var otroligt rolig. Hämtade upp Ellen för att kolla Catching Fire (grym!) men kände oss inte riktigt klara där så efter en biltur (och lite drama) hamnade vi på ett diner i Walnut Creek. Däckade sedan vid 2-3 hemma helt slut.
 
I lördags var det då dags för Cosmic run med Frida och Sofie. Det var en upplevelse och alltid kul att hänga med dem. Sov sen hos Frida innan jag drog mig hemåt på söndag och befann mig i sängen hela dagen då jag var sjuk. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för svaret! :D åh vissa dagar vill man bara åka iväg direkt medan vissa dagar så vill man inte alls åka haha.. Har någon av dina vänner där pojkvän? Jag har nämligen det och vi har varit tsm i snart 2 år. Han är verkligen super stöttande gällande detta och vill att jag ska åka. Så det känns ju bra! Men om någon av dina vänner nu har det, hur har det gått för dom? :) jag tror i alla fall att vi kommer klara det, såklart det kommer bli jobbigt ibland men det ska nog gå bra! :) just nu lutar det åt att åka med skandinaviska institutet, men jag får se hur det känns på mötena! :D puss!!

2013-11-28 @ 21:34:45
URL: http://juliafredrikson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0