Bart strike




Så var det helg! Har haft fullt upp i veckan, kombinerat med att jag varit död på kvällarna så har inte haft mycket tid för bloggning. Nu har jag lagt barnen i alle fall och kan somna vilken sekund som helst. Kultjej_93. GAH jag blir galen. Hörde precis en fluga här inne i mitt rum, så jag tog en tidning och efter jag slått efter den så var det tyst. La mig nu i sängen igen och efter ca 3 minuter hörde jag den igen?! Den jäveln spelade död. Om jag inte lyckas döda den vet jag att den kommer att väcka mig x antal gånger inatt. 
 
Imorgon skulle jag åka in till San Francisco för att träffa min danska kompis Sofie. Däremot strikear tydligen barten så vet inte om det kommer att gå... Trökigt i så fall. Tar det som det kommer :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0