Fun night

Halloj babes. Halloj, det måste vara den VÄRSTA hälsningsfrasen jag vet. Säg aldrig det, okej? Idag är det torsdag och dagen har varit väldigt bra måste jag säga. Började med ritningskursen (dog där efter 2 h och 20 minuter så tog mitt pick och pack och åkte hem). Sedan drog jag ut på världens längsta löprunda. Har aldrig sprungit så långt sen jag kom hit. Fort gick det inte men tog mig runt i alle fall :)

Nu ikväll var jag och Alex hemma själva vilket vi i princip aldrig är. Vi kollade i en guiness rekordbok, snackade minecraft och kickade med en kudde. Precis innan han skulle somna sa han "That was a fun night Anni. You and I". Alltså DOG vad söt han var. Nu ska jag också sova! Imorgon är det fredag, som jag längtat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0