Bra dagar



Denna vecka har varit så grym so far. I måndags klarade jag en sak jag ska visa i ett annat inlägg. Antar att 99 % av mina bloggläsare vet om det men visar er ändå. Idag åkte jag till Maja på dagen och gjorde chokladbollar och käkade lunch i Berkeley. Blir alltid lika glad av den tjejen alltså. 
 
Jobbade sedan några timmar innan jag hämtade upp min fina Ellen och vi åkte till Target. Alltså ser ni mängderna? Går inte att få med på bild allt godis, utklädningskläder, och andra saker inför Halloween som finns i affärerna. Hyllor efter hyllor med prylar. Kom hem nu och har hunnit med tvätta sminkborstar, tvätta och fixa tv:en för nu är det säsongspremiär av AWKWARD, äntligen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0