Ljus framtid

FRIDAY! Gött och välbehövt. Julia fyllde år i augusti och jag gav henne då en girls night out i födelsedagspresent. Har inte gjort det än så idag passade det bra. Hon fick bestämma vart vi skulle käka och göra efter. Så vi började daten på Panda Express, en snabbmatskedja som hon älskar (det älskade min plånbok också), sen gick (skoja, körde självklart) vi till Jamba Juice som har smoothies. Satte oss med våra smoothies och kollade stjärnorna och flabbade. Så himla söt, när vi skulle åka hem ville hon verkligen inte och sa "this was the best night ever". GOS!
 
Nu sitter jag här i mitt rum och tar det lugnt. JUSTE, glömde ju berätta det nästan roligaste som hände. På Panda Express får man fortunecookies. Julia började öppna sin där det stod något om att hon hade ett "kind heart". Sedan var det min tur, öppnade den och den var...... TOM! Haha. Så Julia sprang och hämtade en till, öppnade den också och den var..... tom den med, hahaha. Flabbar fortfarande. Hur ska jag tolka det? PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det betyder att din framtid är ett oskrivet blad. Allt kan hända! ❤😘

2013-10-12 @ 11:02:21
Postat av: Lovisa

Gud vad roligt! <3

2013-10-12 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0