Monday

Fick precis denna bild skickad från mamma. Haha, hur söt. Han ser så himla besvärad ut på något sätt? Nog snackat om Malte! Idag hämtade jag min värdfamilj på flygplatsen efter deras vistelse i New York som har varit helt galen. Modevisning och sedan få träffa Heidi Klum, privattur inne i Toys "R" us (trodde det hette toys o rush innan jag nu googlade för stavning, hahaha), Lion King, privatshow i central park zoo, osv osv! 

Rätt skönt att ha dem hemma måste jag säga, tycker det är lite läskigt att sova själv i detta huset, vet inte varför. Det ger ifrån sig ljud HELA tiden och nu har jag börjat lära mig vart allt kommer ifrån men i början var jag livrädd.  Nej nu ska jag sova :) Puss

Kommentarer
Postat av: 👵

Visst är han fin vår Malte. Fruktansvärt envis bara... ❤️

2013-10-08 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0