Spiders

Har ju glömt berätta för er om spindlarna som attackerat mig denna och förra veckan!!! Attackera är väl att överdriva men skulle vilja jämnföra det med att bli attackerad. Jag gick från fotbollen förra veckan och plötsligt känner jag något i pannan. Försöker ta bort det men känner fortfarande det. Slår till igen och då trillar en jävla spindel ner?! Så går jag där mitt på campuset och måste vara helt lugn men vill skrika och hoppa. Tack GUD för att jag kunde hålla mig lugn.
 
Sen häromdagen ligger jag i sängen och så ser jag något krypa på täcket och mot mig, tänder och ser att det är en spindel det med, lyckas döda den direkt. Tänk er den paniken att missa den och man inte vart den befinner sig i sängen? What's up with all the spiders?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0