Sunnnnday

Hej och godmorgon måndag för er! När ni där hemma läser detta ligger jag nog och sover så trött som jag varit den senaste tiden. Stack ut och sprang en runda och snackade sedan med min värdmamma om när pappa, Filip och Adam kommer! Ska bli så roligt alltså. Det som är så sjukt synd är att barten strejkar och min värdpappa trodde den kunde göra det 2-3 veckor till och med..... Men inget att göra åt direkt.
 
Annars då? Livet rullar på här och jag har så mycket saker jag vill köpa innan jag åker hem så tror jag nu (efter 9 månader) ska börja spara lite på mina pengar faktiskt. Har skrivit upp en lång lista med saker jag måste köpa så ska börja hålla i pengarna lite i alle fall. Är dock sjukt svårt här! Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Om man tänker efter och bläddrar igenom din blogg, lever du ju faktiskt ett riktigt lyxliv till det yttre.Även om det kanske är tufft och så ibland så känns det ju ganska imponerande att du faktiskt bor i USA, på andra sidan jorden, i San Francisco till och med!

Som vi säger i Norge; Ha dé!

2013-10-21 @ 23:46:58
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0