Gott nytt år









Detta nyåret var så grymt alltså! För er som inte vet hatar jag nyår vanligtvis. Min perfekta nyår har jag tänk är att gå och lägga mig 11 och sova förbi allt typ. Men igår blev det verkligen så sjukt lyckat!

Började med middag hemma hos mig. Jag hade gjort en potatisgratäng (sjukt god blev den) men 10 minuter innan alla kommer öppnar jag kylen och den ramlar ut.... Den låg i en glasskål så var splitter överallt, så den var bara att slänga. Samtidigt som detta händer går en glödlampa sönder och om inte Frida varit här hade jag fan brytit ihop, haha. Ibland går bara allt emot en. 

Men thank god för Safeway! Fick köpa en potatissallad och sen så började vi äta :) Vid 10 åkte vi in till San Francisco för att kolla fyverkerierna innan Johanna, Frida och jag somnade gott i min säng. Grymt nyår och stort tack alla tjejer :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0