Mycket i huvudet

Har så mycket att fixa innan jag åker så det är galet. Packningen ska vi inte ens prata om. Hade ju tänkt få med mig allt i en väska (eller en stor resväska och sen en carry-on) men nu när jag små börjat med packningen vet jag inte hur jag ska få ihop det alltså.
 
Ska ge familjen ett scrapbookalbum som hejdå-present, sen varsin present till Alex och Julia. Förutom detta är det bankkonton som ska avslutas, mobilen ska återställas, måste handla massa smågrejer och sen måste jag säga hejdå till hela mitt liv här...

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vill också åka till USA som au pair för ett år. Tycker att det verkar krångligt med mobilabonnemang och bankkort. Borde man ha med sin svenska mobil dit och köpa en ny amerikansk där eller hur gjorde du? Kan man ha kvar sitt svenska bankkort eller måste man skaffa ett amerikanskt? :)

2014-01-11 @ 02:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0