Tooth fairy

Denna dagen började väl inte på det bästa sättet. Jag och Julia hade en rejäl kamp om att flingorna var tvungen att ställas tillbaka efter att hon ätit frukost. Sådana småsaker ska det HELA tiden bråkas om. Men hörde mammas ord i bakhuvudet "du får inte ge dig, då vinner hon och får som hon vill". Så tillslut satte hon in dem efter lite gråt och skrik.

 

Annars idag har jag varit hos frissan, alltså haha, jag har aldrig varit fulare i huvudet men nu får det vara nog. Orkar inte mer. Imorgon är det redan onsdag och snart är det helg, ser fram emot en helg där jag är frisk! Puss


Kommentarer
Postat av: Mor

Du är duktig. Älskar dig höna ❤️

Svar: Love you 2 och tack för all daglig pepp<3
usanni.blogg.se

2013-02-06 @ 20:47:35
Postat av: Cissi

Kan inte sluta skratta när du skriver om ditt hår! Förstår verkligen känslan och vet hur det är när man traskar ut från frisören.. Du har mitt fulla stöd och medlidande ;) Sött brev btw! :D <3

2013-02-06 @ 23:18:33
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0