Manikyr

Sådär ja, då har jag slutat för idag! Hann även med manikyr idag med Johanna, som jag inte testat här än trots att det är så billigt. En kille gjorde det på mig och han var sur hela tiden. Bättre blev det inte när jag var klar och råkade kladda ut det och frågade om han kunde fixa det, då stog han upp och målade lite hastigt innan han hasade tillbaka till sin stol för att kolla tv.
 
Nu har jag precis fått i mig en omelett och en näve chokladkulor. Kan vara något av det godaste jag ätit och tänk er som typ vindruvor. Ni vet när man tar en, då bara äter och äter man tills det är slut typ. Så är det med dem här chokladkulorna! Sådär ja då vet ni det, imorgon är det fredag för er som inte har koll. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej gumman , alla vet nog inte hur det är att ta DN och sen inte kunna sluta...😃 Du och jag vet, men kanske inte alla andra...😉puss!älskar dig❤

2013-05-10 @ 07:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0