Bra måndag



Såhär har min måndag sett ut. I julklapp gav jag nämligen barnen som julklapp en överraskningskväll. Dagen började däremot med att jag fick frukost på sängen av dem! Våfflor, fruktsallad, yoghurt <3 Kommer bli svårt att lämna dem!

Nu ikväll så var det dags för min överraskning! Körde till Drive in bion (som dem aldrig har varit på) och såg Frozen! Så mysigt att sitta där i bakluckan med täcken och kuddar och godis. Efter det åkte vi till en restaurang i Lafayette som Alex velat åka till länge. "I will always remember this" sa han. Åhhh fina ungar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror du är världens snällaste människa ❤gott nytt år och jag älskar dig! Såå roligt vi ska ha det i mars 😘

2013-12-31 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0