Helg

Thanksgiving förra torsdagen.

 

Älskade helg. Idag kom Johanna och hennes familj tillbaka hit till Lafayette (dem har bott i NY i 4 månader), woho! Så kul att ha dem på hemmaplan :) Vi hade en liten fest för dem och jag och Johanna snackade ikapp allt som hänt under hösten. Nu har dem åkt hem och jag ligger i sängen som en klubbad säl. Ser fram emot att få sova ut imorgon.

 

Annars då... Livet rullar på här och jag har bara 5 veckor kvar, alltså 5 veckor? På riktigt? Känns läskigt vad tiden kan gå fort i mellan åt. Puss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahah första bilden i detta inlägget är så brutal! Håller på och spy varje gång jag ser den xD That's america! Big & juicy ;) HAHAH!

2013-12-11 @ 22:41:27
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0