Last day of soccer

Juste jag har ju en blogg också! Har helt haft tankarna på annat och dagarna rullar på. Lite dryg 20 dagar kvar innan jag drar till Boston i 10 dagar och sedan tillslut landar jag hemma. I mitt hus och min säng och mina kläder och mitt liv. Börjar verkligen fatta nu att det är slutet.
 
Idag hade jag sista fotbollsträningen *gråter*. På riktigt, som jag kommer att sakna det. Var tråkigt att säga hejdå till alla för vet liksom att jag aldrig kommer träffa någon igen. Trökigt men sant. 
 
Helgen har varit väldigt bra! Den har inneburit nattur med Ellen (säger bara ööööööödet, haha), julklappsshopping och god mat med Frida i San Francisco, au pair möte osv osv! Mycket bra helg och alla julklappar är nu klara. Puss och saknar er alla där hemma, snart ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0