Tisdag


Vaknade upp och var HELT säker på att det var torsdag. Fattade inte att veckan kunnat gå så fort innan jag insåg att det var tisdag..... Helt fel. Men veckan går bra i alle fall! I förrgår natt var det så kallt på mitt rum så satte mig på vinterjackan + sjalen mitt i natten. Vaknade upp en liten stund senare av att något trycktes mot min mage och hade då bilnycklarna i jackfickan, haha. Sa till och nu har jag fått upp en värmefläkt :)
 
I söndags blev det som sagt Sacramento med Maja! Sån mysig dag alltså. Lunch på en båt, strosade i gamla stan (där varannan affär var godisaffär i princip), sen åkte vi till en gata som var känt för sin julbelysning varje år. Den gjorde oss inte besviken. Jag har på riktigt aldrig sett så mycket julbelysning på ett och samma ställe. Varenda hus var fullt, förutom ett, haha. Nu ska jag sova! Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart är du hemma, äntligen ❤

2013-12-11 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0