Frågor & svar

Vart har du köpt halsbandet? snyggt!
Detta halsbandet hittar du på Nelly! Vet inte hur länge jag väntade innan dem kom in med nya för det i guld var slut. Så håll utkik om det är slut nu, för det kan komma in igen i så fall!
 
Grym blogg! Hur fungerar det med mat och så? Äter du med familjen eller får du laga själv?
Tack så jätte mycket! Jag äter i princip alltid med familjen. Men som igår så var jag ensam hemma med barnen och gjorde då eget till mig lite senare på kvällen för dem äter ganska tidigt. 
 
Det är även ofta jag som står för matlagningen när jag jobbar senare vilket jag tycker är ganska svårt nu i början. Bland annat för att Julia (tjejen jag tar hand om) är allergisk mot både jordnötter och ägg.
 
Så himla roligt med frågor, var inte rädda för att ställa om ni har några!
 

Kommentarer
Postat av: Issa

Men Anni, du är ju också allergisk mot ägg ;) hehe.
Hoppas du har haft en bra helg, eller ja din söndag har väl bara börjat! Vi hörs puss och kram <3

Svar: Hahaha visste inte om jag skulle börja förklara att jag också var det men vettefan om jag är det så lät bli, haha! DETSAMMA <3 <3
usanni.blogg.se

2013-01-27 @ 17:20:34
Postat av: Anonym

Kan du inte presentera din familj?

Svar: Absolut!
usanni.blogg.se

2013-01-27 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0