Hårtips

Här har ni räddningen för mitt hår. Alltså denna serie är magisk. Fick detta settet i julklapp och det är första gången jag använder schampoot och balsamet, oljan har jag använt i något år. Men dem var minst lika bra. 
 
Jag har funderat lite hur jag ska göra med schampoo och balsam nu när jag åker. Om jag ska ta med det eller köpa helt nytt när jag kommer fram på grund av vikten. Men pratade med en kompis till mig som är au pair och hon skrev att jag helt klart skulle ta med. I alle fall små förpackningar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fin blogg! :)

2013-01-09 @ 17:16:51
URL: http://nattstad.se/johannahanssons
Postat av: Anonym

Haha, kanske lite konstig fråga, men vad är din bloggadress? Du länkade din blogg på Hannalicious blogg, och när man trycker på ditt namn så hamnar man ju såklart på din blogg, men när man är inne på din blogg så står det fortfarande "hannalicious.se" i bloggadressen. Måste alltså gå in på hennes blogg ifall jag vill gå in på din, så skulle du kunna skriva vad din blogg heter? heheh

Svar: Hej! Absolut! Den heter: http://usanni.blogg.se/. Kram!!
usanni.blogg.se

2013-01-09 @ 17:37:39
Postat av: Nadja

ååh gud vad spännande att åka som au pair!!

2013-01-09 @ 19:40:52
URL: http://trendbynadja.devote.se
Postat av: Sandra

Hej, undrade bara på vart du köper Moroccanoil og liknande produkter?? Och hur dyrt är det bara för oljan?

Svar: Hej Sandra! Jag har fått det i julklapp båda gångerna men jag vet att dem då har köpts på en frisörsalong. Skulle gissa på att många frisörsalonger har dem men jag fick det från salong Jakobsson i Halmstad om du bor i närheten. Annars finns det bra internetsidor som säljer dem. Priset är jag inte 100 på heller då jag som sagt inte köpt det själv men skulle tippa att själva oljan ligger på drygt 300 för den mindre flaskan. Räcker dock en evighet och är SÅ värt det! Kram!
usanni.blogg.se

2013-01-10 @ 14:36:59
URL: http://sad91.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0