Påskpyssel

När Alex har tennis i 1,5 h brukar jag och Julia hänga i en park. Däremot är det inte jätteroligt att leka datt 1,5 h (enligt mig... haha. Julia har inget emot det), så idag packade jag istället ner lite pysselsaker så satte vi oss och gjorde det i klubbstugan istället. Älskar sånt så jag var helt inne i det, haha. Julia tyckte faktiskt det var väldigt roligt men efter ett tag blev det lite lek med barbiesarna vi hade med oss också.

 

Tårtan blev förresten väldigt god. Sitter här och kan inte låt bli och hämta mer och mer. Hemma hade jag ätit upp hela men om jag ibland hade visat mitt rätta jag när det kommer till sötsaker tror jag dem hade blivit extremt chockade. Jag kan äta så SJUKT mycket när det kommer till godis eller andra sötsaker. Som denna tårta, jag hade lätt kunnat äta upp hela.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0