Stugan

Okej det här kan ju ta priset för årets sämsta bilder men tog bara 2 lite snabbt för att ni ska få se lite hur det ser ut här. Är extremt högt i tak vilket är väldigt svårt att få med på bild. Vet inte om jag berättade det men vi är här med en till familj också vilket är väldigt roligt. Däremot har jag trott det var påskafton idag hela tiden och inte förstått varför dem väntat så länge med att ge barnen äggen. Förstod inte förrän nu när dem skulle gå och lägga sig och sa "can't wait 'til tomorrow", att det är imorgon, haha.
 
Just nu sitter föräldrarna nere och spelar kort men jag orkade verkligen inte. Är helt slut och tänkte gå och lägga mig nu även fast klockan bara är halv tio här. Hoppas alla hade en bra påsk, min är ju tydligen imorgon, haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0