Hej hej febern från helvetet




Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla anni..är du sjuk? ❤Hoppas du kryar på dig! Finaste örngottet! 😉Puss

2013-11-25 @ 14:06:34
Postat av: mumma

Krya på dig!Nu är det inte långt kvar...Tänker du stanna där över jul eller? puss mumma

Svar:
usanni.blogg.se

2013-11-25 @ 14:49:57
Postat av: Julia

Hej! Vad tråkigt att du är sjuk, hoppas det blir bättre snart! :)
Jag har en liten fråga till dig haha, hoppas det är okej? Har tagit tag i det här med att åka till USA och har anmält mig till 3 organisationer, Culture Care, STS och Skandinaviska institutet! Ska på mitt första möte med CC den 9 december så nu börjar allt komma igång lite! Tror dock jag ska räkna bort sts för det känns lite krångligt där av olika anledningar. :) haha men min fråga är då: Dem som du umgås med mest där, träffades ni genom era au pair möten, alltså att ni åkte med samma organisation? Eller umgås du även med folk som åkt genom andra organisationer? :D hoppas du har det superbra fortfarande och krya på dig! Kram!

2013-11-27 @ 00:59:00
URL: http://juliafredrikson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0