I'm coming home

Då har jag fått min flygbiljett hem! Crazy. Jag är verkligen övertaggad på att åka hem. Tycker verkligen om min värdfamilj och mina barn så kommer självklart att sakna dem. Men längtar efter alla mina fina människor hemma nu så mycket så det är sjukt. Vill hänga med mina vänner, umgås med min familj, prata svenska och komma in i normala matvanor igen. 2 månader kvar sen är jag på hemmaplan och därför ska jag njuta till max dessa sista veckor av allt här innan mitt au pair år är slut! Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har fått mina också, helt sjukt hur länge vi vart borta!!

Svar: Galet är det! Vart tog ett år vägen?
usanni.blogg.se

2013-11-13 @ 17:10:29
URL: http://chicagomadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0