Weekendcourse

Då var helgen förbi! Har spenderat den på en weekendkurs i San Francisco och fått 4 av 6 credits gjorda. Så himla gött.  På torsdag är sista ritningskursen så det är jag helt färdig med dem :) Helt otroligt skönt. Det var roligt att få träffa mina tjejer också. Har som sagt massor med bilder att visa/saker att berätta sen pappa och bröderna var här men tar lite i taget.
 
Ska lägga mig nu tänkte jag. Däremot drömmer jag mardrömmar varenda natt sen vi hade inbrott i bilen. Innan dess drömde jag i princip aldrig det här, men sen det hände blir jag kidnappad i varje dröm och vaknar upp i fullständig panik. Puzz

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman...så hemskt med mardrömmar, skönt att du kommer hem snart. Så himla fina bilder, snygga grabbar alla tre! Puss ❤

Svar: <3
usanni.blogg.se

2013-11-12 @ 12:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0