9 months

Idag firar jag 9 månader här i staterna!! Har firat det genom skriva på en uppsats på Starbucks... Ska gå en weekendkurs i San Francisco om 3 helger och då ska man skriva en uppsats på 3600 ord om sig själv. Förstod inte hur mycket det var förrän jag kände mig klar och såg att jag skrivit ca 500 ord. Så har suttit med det ett tag idag. Har också kollat när Alex spelat fotbollsmatch, och sen har jag varit ute och gått en runda. Snackade med Issen nu på kvällen också, favoritkvällssyssla. 
 
Julia kom in på mitt rum för en lite stund sedan och ville visa mig någonting där nere. Så sa hon åt mig att blunda och när jag kom ner stod hon och min värdmamma och sjöng "happy early birthday to you, happy early birthday to youuu". Alltså den ungen är så söt, haha. Hon hade skärt upp en bit av en tårta familjen hade köpt (inte till mig, haha) och satt i ljus. 
 
Efter jag käkat upp tårtan började jag packa ner lite saker som jag inte kommer att behöva här och som pappa och bröderna ska få trycka ner i sina väskor. Hehe, 3 par skor, en vinterjacka, en skylt (VEM köper en skylt?!?), ramar osv. Funderar på om jag ska istället köpa en stor resväska som dem får ta med sig. Tåls att tänka på. När jag pratade med pappa häromdagen och pratade om att dem skulle försöka packa rätt "lätt" hör jag min lillebror vråla i bakgrunden "Naaaejjjj jag ska packa as mycket, och shoppa!! Kommer inte få plats". Tack! Nej herregud detta måste varit längsta blogginlägg jag någonsin gjort i denna blogg? Kul med lite längre för omväxlingsskull. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0