Half moon bay





Igår körde jag och Maja till Half Moon Bay. Det ligger ungefär en timma härifrån. SÅ mysigt! När vi började närma oss staden såg vi massor med pumpor. Så vi körde inom och jag kan nog inte riktigt förklara vad det var men ska visa er sen när jag fört över bilderna från systemkameran :) Sedan körde vi till en restaurang min värdpappa tipsat oss om, Sam's Chowder house. Tips om någon är sugen på att åka dit, ligger precis vid havet och väldigt god mat. Vi körde all in på en varsin köttbit för 40 dollar, haha. Ibland får man unna sig :) Körde sedan hem mätta och belåtna. Grym lördag :)

Idag ska jag in till San Francisco för att träffa Linnéa! Tror det blir en sväng ut till Sausalito. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååhh hur gott är det inte med en gammal hederlig köttbit?! Mmmmmmm

Svar: Det bästa!
usanni.blogg.se

2013-10-06 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0