Lördag

Älskar sånna här bilder. Eller kanske inte bilderna i sig jag gillar men smarta grejer i vardagen liksom. Idag hade jag bestämt mig för att åka in till San Francisco och gå till en butik i North beach som jag hört skulle ha lösgodis. Så åkte in och tog mig dit, hittade butiken och går in och ser att dem inte alls har det..... DEN BESVIKELSEN. Frågade desperat han som jobbade där om han visste någon men han hade ingen aning. Så där var mina planer för dagen i kras typ, haha. Men ringde upp Frida  som bor inne i San Francisco och frågade om hon ville käka lunch, vilket hon ville! Mötte upp henne och vi satte oss och käkade på ett café och snackade ikapp! Bra tjej det där.
 
Nu har jag precis lagt barnen och ska sätta på Idol. Har lyckats att inte se vem som åker ut vilket har varit krångligt. Fått undvika alla sociala medier som kunnat avslöja. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0