Onsdag

Woho jobbveckan är över! Det firade jag med lite froyo tillsammans med Ellen och en ny tjej som kommit hit. :) Sen har jag haft fotboll idag också och jag är glad att jag signade upp mig på den kursen för är riktigt gött att få ett break i vardagen och inte tänka på så mycket.
 
Imorgon är det dock ritkursen i 3 h..... Den är lagom kul. Första timmen är det rätt roligt men sen går tiden i slowmotion. Berättade jag det också att jag är den enda under 55 där? Förra gången så satt jag mig jämte en kvinna och visade vad vi gjort förra gången (hon var inte där) innan vi började. Sen började läraren att prata och frågade om någon hade något att visa upp som man ritat sen senaste gången. Då ropar hon kvinnan jämte mig "ANNI HAR", haha. Så det var bara att visa upp. Söt var hon däremot som tyckte det var så pass fint att jag skulle visa upp det :) Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0