They say one man's trash is another girl's treasure

Veckan fortsätter bara bra. Hämtade upp Ellen vid 10 sen åkte vi till min fotboll. Kul att ha någon med mig! När vi gick mot bilen kom det fram en kvinna med en gratissmoothie-kupong på ett ställe som låg precis jämte så till lunch blev det en proteinsmoothie. Fick även ett kallt te som skulle förbränna kalorier (haha) nYtTigTJej. Sen åt jag en chokladbar när jag kom hem för att väga upp det, hehe.
 
Förresten! Ni som inte hört Katy Perrys nya album har verkligen gått miste om något, in och lyssna häääär. Om ni inte orkar lyssna hela kan ni lyssna en av mina favoriter här. PUSS (PS. Tänk att jag får träffa min pappa och mina bröder om 3 dagar, det är INSANE. Jag kommer dö lyckodöden när jag ser dem. DS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0