Bucket list sammanfattning

Besöka Alcatraz [x]
Ta bild med golden gate bridge [x]
Shoppa på Victoria Secret [x]
Se en baseball match [x]
Gå på konsert [x]
Bada i stilla havet [ ]
Vinka in en gul taxi i New York [/]
Prova på att surfa [ ]
Dricka ur röda och blåa muggar på fest [x]
Besöka Silicon Valley [x]
Träffa en kändis [x]
Besöka New York [x]
Äta frozen yoghurt [x]
Åka till Hawaii [ ]
Se amerikans fotboll [x]
Gå på en drive in bio [x]
Se Lombard street [x]
Se ut över hela San Francisco (telegraph hill) [x]
Fisherman's Wharf [x]
Gå på en amerikans dejt [x]
Fika på Starbucks [x]
Gå på strandfest [ ]
Ha picknick i Golden gate park [x]
Äta en fortune cookie [x]
Hikea [x]
Se en talkshow [ ]
Campa [ ] 
Roadtrippa med cab [/] 
Plugga på collage [x] 
Hälsa på mina släktingar i Chicago eller Florida [x] 
Se Hollywood skylten [x] 
Ta kaliforniskt körkort [x] 
Kolla på basket [x] 
Fira thanksgiving [x] 
Hoppa fallskärm [x] 
Åka till Los Angeles [x] 
Las Vegas [x] 

Här var min bucket list inför mitt år! Måste säga att jag ändå känner mig hyfsat nöjd. 29/37 om jag räknat rätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0